Servisní program naší firmy odpovídá potřebám dnešních zákazníků, kteří se maximálně soustředí na svoji hlavní oblast činnosti. K jejímu výkonu obvykle potřebují bezchybně vybudovaný, provozně spolehlivě zabezpečený a průběžně rozvíjený IS. Pro profesionální naplnění jejich potřeb v této oblasti máme vybudován rozsáhlý program našich služeb, který jim nabízíme.

Nabízíme jak služby standardní - spojené s údržbou a opravami zařízení, tak i služby speciálního charakteru. Tyto služby lze libovolně kombinovat a vytvářet tak optimální strukturu odpovídající aktuálním potřebám klienta. Klient tak může čerpat výhody jednotného kanálu spojené:
  • se snadnou dostupností (odkudkoliv, kdykoliv a jakýmkoliv prostředkem),
  • s jedním vstupním bodem nezávislém na technologii (tel/fax, mail, Web)
  • s širokou možností "samoobslužných kanálů"
     

    pro:

  • zajištění maximální bezporuchovosti desktopových i serverových systémů včetně periferií,
  • optimalizaci produktivity koncového uživatele a
  • transparentní kvantifikaci nákladů a jejich snižování na optimální úroveň.

Veškeré služby jsou poskytovány na celém území republiky prostřednictvím naší sítě poboček, čímž je zabezpečena velmi rychlá dostupnost kteréhokoliv místa v republice.

Standardní služby

Mezi standardní (klasické a nejčastěji využívané) služby patří zejména:

  • servisní zásahy,
  • upgrade zařízení,
  • preventivní údržba.

Servisním zásahem se rozumí opětovné zajištění HW provozuschopnosti všech dílů a celého zařízení buď odstraněním závady, výměnou vadného dílu nebo v náročnějších případech výměnou celého zařízení. Při výměně celého zařízení či dílů je dodáno zařízení či díl o stejných nebo vyšších výkonových parametrech.

Speciální služby

Rozsah našich speciálních služeb, které nabízíme je velmi široký a pokrývá prakticky všechny činnosti související s komplexní péčí o zařízení IT. Mezi základní okruhy těchto aktivit patří zejména:

  • hlášení závady v režimu 24x7x365,
  • instalace a konfigurace síťových zařízení,
  • zrychlené servisní zásahy do 8 i do 4 hodin,
  • projekce, realizace a údržba počítačových sítí,
  • administrace počítačových sítí,
  • help-linka s předvolbou 08001,
  • poradenství v oblasti výpočetní techniky a operačních systémů,
  • školení pro techniky a správce sítí,
  • měření propustnosti sítí,
  • instalace a servis kryptovacích a šifrovacích zařízení,
  • profesionální čištění kancelářské a výpočetní techniky,
  • ekologická likvidace vyřazeného HW,
  • a další.

Pro zabezpečení servisních služeb je ze strany naší firmy vytvořen standardní systém pro rychlý a účinný zákrok v termínech stanovených příslušnými servisními smlouvami. Servisní činnost je dělena zejména podle typu zařízení (server, desktop, notebook, periferie atd.) a podle požadované doby opravy (do 5 dnů, 2 dnů, 1 dne, 8 a 4 hodin apod.). Obecně lze tedy říci, že zákazník má možnost zvolit si typ servisní služby přesně podle jeho požadavků a potřeb.

Zařazení do příslušné skupiny je dáno servisní smlouvou. Podle přání zákazníka je možné zařadit jednotlivá zařízení podle důležitosti do různých servisních skupin.

 

 


zpěthlavní menu

Copyright © 1999-2006 Kelcom International Teplice, s.r.o.